Sunday 23 September 2012

Cincin Misteri ( Permohonan Dari Alam Ghaib ) - Ikat 100% Perak - ( SOLD )

Maharnya : RM800 ~ TAWARAN SEMPENA AIDILFITRI ~ 
( Hanya ada sebiji sahaja !!! )
SUDAH DIMAHARKAN.HARAP MAKLUM!!!
Al-kisahnya bermula ceritera tentang barangan ini. Seorang sahabat Syeikh Muhammad Solihen ( Muslim berbangsa Myanmar ~ kaum Islam Rohingya ) yang berada di Malaysia, sedang memperjuangkan nasib bangsanya yang ditindas oleh Etnik Rakhine memohon bantuan Syeikh Muhammad Solihen supaya membantunya dalam perjuangan tersebut untuk memberikan sebahagian dana kepada beliau bertujuan untuk fisabilillah... Memandangkan keadaan yang darurat dan memerlukan bantuan atas dasar kemanusiaan dan dasar memperjuangkan Agama Islam maka Syeikh Muhammad Solihen meminta 'saguhati' daripada sahabat beliau ( Dari Alam Ghaib ) agar dapat dipanjangkan lagi usaha penyaluran dana atas tujuan suci dan murni sahabat kaum Rohingya tersebut. Maka kebetulannya Cincin ini yang hilang dari tangan manusia yang tidak sepatutnya memegang barang berharga ini diperolehi secara ghaib oleh Syeikh Muhammad Solihen merupakan barang pusaka yang dipakai oleh salah seorang Pejuang Kemerdekaan yang terkenal di Negara kita ( Tidak akan disebut namanya atas tujuan privasi ), menggunakan cincin ini atas asbab memudahkan urusan perbincangan dan perjumpaan semasa memohon kemerdekaan dari pihak British suatu ketika dulu. Syeikh Muhammad Solihen juga terkejut kerana memikirkan bagaimana barangan berharga ini boleh ada dalam simpanan sahabatnya ( Dari Alam Ghaib ) itu. Maka jawapan sahabat beliau mudah sahaja, barang itu dijual kepadanya ( sahabat pengasas blog dari Alam Ghaib tersebut ) oleh cicit keturunan Pejuang Kemerdekaan tersebut kerana kesuntukan duit ( melalui perantaraan seorang bomoh ). Maharnya juga sama ( RM 1600 ) sebagaimana yang dipaparkan di atas. Dipendekkan cerita, Syeikh Muhammad Solihen telah memohon petunjuk dari Allah s.w.t tentang khasiat Cincin ini. Dengan izin Allah boleh digunakan untuk tujuan :

1.Pemudah cara dan penunduk umum
2.Wibawa dan kharisma diri
3.Meningkatkan darjat di sisi manusia
4.Melariskan perniagaan dan melancarkan usaha
5.Mengelakkan malapetaka dan 'malang yang tidak berbau'
6.Diisikan kekuatan spiritual oleh Tuan Empunya asal cincin ini untuk tujuan menghancurkan segala kejahatan manusia kepada beliau sendiri ( Kekuatan ini masih ada dan boleh digunakan oleh sesiapa sahaja yang memakai cincin ini )
7.Pengasihan ampuh untuk tujuan yang baik-baik sahaja.

Selain itu, Syeikh Muhammad Solihen berniat untuk menyalurkan 50% daripada mahar pembelian cincin ini kepada Persatuan Kaum Rohingya di Malaysia yang mana sahabat beliau yang dimaklumkan tersebut merupakan salah seorang Ahli Jawatankuasa persatuan tersebut. Semoga dirahmati Allah kepada individu yang memaharkan barangan ini. InsyaAllah jika barangan ini berjaya dimaharkan oleh sesiapa sahaja yang berminat, maka segala bukti pembayaran 50% ( RM400 ) kepada Persatuan Kaum Rohingya di Malaysia akan diberikan kepada anda sebagai bukti pihak kami tidak bercakap kosong dalam perkara memperjuangkan nasib saudara sesama Islam kita di sana. InsyaAllah. Sekian, terima kasih.

BAYARAN HENDAKLAH DIBUAT KE AKAUN ATAS NAMA
“ AHMAD HAFIZUDDIN LUTFI BIN KADIR ”
~ PENGURUS KEWANGAN SYARIKAT~
( PILIH MANA-MANA SATU AKAUN YANG MEMUDAHKAN PROSES PEMBAYARAN ANDA )

NO
NAMA BANK
NOMBOR AKAUN
1.
MAYBANK
1630-1948-3075
2.
BSN
11105-29-00004105-4
3.
AMBANK
161-002-002698-0
4.
PUBLIC BANK
4-8714073-17
5.
TABUNG HAJI
630501048356540
6.
CIMB BANK
1305-0003830-20-8
7.
RHB BANK
1-13056-0008203-1
SELEPAS SELESAI URUSAN PEMBAYARAN, SILA HANTARKAN BUTIRAN TENTANG PEMBAYARAN SEPERTI DI ATAS MELALUI ( CEK/BANK-IN@DEPOSIT ) MELALUI 2 LANGKAH BERIKUT:
1) SMS KE NOMBOR: 017-5959321
2) SMS NAMA PENUH BIN AYAH DAN IBU, TARIKH LAHIR DAN ALAMAT RUMAH SERTA BARANG YANG DIPESAN
SELEPAS ITU KAMI AKAN MEMAKLUMKAN KEPADA ANDA PROSES SETERUSNYA SEHINGGA BARANG SELAMAT SAMPAI KE TANGAN ANDA. INSYAALLAH.