Tuesday 11 December 2012

Penggantian cincin Batu Ambar Penarik Ikan


Berikut adalah cincin yang pihak kami gantikan kepada pemahar yang mana cincin seperti ini telah hilang hampir sebulan lalu oleh ketidak cekapan pihak Pos Laju Malaysia yang telah 'menghilangkan' barangan yang kami terpaksa pos dengan pihak berkenaan semasa pengasas blog 'out-station' hampir sebulan lalu. Walaupun report telah dibuat sehari selepas barang tidak diterima pelanggan kami namun sampai ke hari ini tiada sebarang tindakan susulan diambil oleh pihak berkenaan. Kejadian ini juga pernah berlaku sebanyak 2 kali pada 2 tahun lepas ( tahun 2010 ), yang mana report dibuat namun tetap tiada tindakan diambil oleh pihak berkenaan. Sejak itu pihak kami hanya menghantar setiap pesanan pelanggan kami dengan pihak kurier swasta dan syukur kepada Allah, tiada lagi kehilangan barang berlaku. Pihak kami mementingkan mutu dan keselamatan barang kami sentiasa sampai dengan selamat kepada pelanggan kami. Biar mahal sedikit asal tidak hilang. Kenyataan ini bukan bertujuan untuk memburukkan reputasi pihak Pos Malaysia tetapi sekadar berkongsi kebenaran semata-mata. Pihak kami memohon maaf sekiranya menyinggung perasaan mana-mana individu. Diharap pihak berkenaan dapat mempertingkatkan perkhidmatan mereka dari masa ke semasa. InsyaAllah. Sekian, terima kasih.