Wednesday 20 March 2013

PERMOHONAN PERMATA DAN GELIGA KHAS PELANGGAN

Baru-baru ini ada seorang pelanggan kami yang telah membayar mahar sebanyak RM1000 dan telah meminta kepada pengasas blog untuk membuat permohonan atas nama beliau sendiri. Alhamdulillah segala puji bagi Allah kerana telah berjaya mendapat beberapa batu permata dan geliga yang mana pihak kami berharap dapat memuaskan hati pelanggan kami yang membuat permohonan tersebut. Barangan yang telah berjaya diperolehi adalah :

1. Sebiji Batu Pietersite Merah Emas
2. Sebiji Nilam Biru Kuno ( Orang dahulu canai pakai alatan tradisional dan alatan tangan ~ bukan mesin ~ )
3. Sebiji Batu Sisik Ular Ungu
4. Sebiji Batu Jarum Tembaga Merah
5. Sebiji Teras Batu Delima Merah dan Biru ( Geliga Delima )
6. Batu Kecubung Hijau
7. Nilam Hitam 6 Star ( Golden Black Star Sapphire 6 Rays )

Di atas pemaharan beliau, pihak kami telah memberikan secara percuma Batu Serai Merah ( Pigeon Blood Ruby ).Pihak kami mengambil masa 2-3 hari selepas mendapat pengesahan tentang keaslian dan kesahihan barang-barang permohonan berikut dengan pihak Gemologyst dan beberapa pakar batu permata sebelum pihak kami mengeposkan barangan ini kepada Tuan empunya. Alhamdulillah semuanya asli dan semoga pihak Tuan berpuas hati dengan hasil yang telah diperolehi. Untuk beberapa barangan seperti Pietersite Merah Emas yang mana ada pelanggan kami mengenali dengan nama Batu Cenderawasih belum pernah kami perolehi sebelum ini. Begitu juga dengan Kecubung Hijau, Batu Nilam 6 Star dan yang paling pelik Teras Batu Delima Merah dan Biru. Teras Batu Delima Merah dan Biru ini memang pihak kami belum pernah jumpa dalam masa 6 tahun aktif dalam bidang permaharan batu permata ini. Bertuah sesiapa yang memilikinya kerana dengan pihak kami pun tiada barang ini.Inilah pertama kali pihak kami mendapat batu seperti ini. Harap maklum, terima kasih.

~ Pihak Pusaka Alam 2U pernah buat permohonan geliga dan batu permata 3 tahun lepas melalui blog www.pusakaalam.net, dan sekarang pun pihak kami masih menyediakan perkhidmatan ini dan terbuka sepanjang tahun dengan syarat jika berjaya diperolehi barangan tersebut anda perlulah menunaikan pembayaran maharnya.Untuk pengetahuan pelanggan semua, pihak kami sememangnya dari tahun 2009 lagi ada menyediakan perkhidmatan sebegini sepanjang tahun. Pelanggan-pelanggan kami yang 'lama' sedia maklum tentang hal ini. Untuk maklumat lanjut boleh menghubungi pengasas blog kami iaitu Syeikh Muhammad Solihen di talian 017-5959321. Sekian, terima kasih ~