Sunday 28 April 2013

Batu Nilam Biru 6 Star Semulajadi Sri Lanka Gred AA ~ Rare Item ~ ( SOLD )






Maharnya : RM1000 ( Hanya ada sebiji sahaja !!! )
BATU PERMATA INI SUDAH DIMAHARKAN.HARAP MAKLUM!!!

Batu Nilam Biru 6 Star ini sama seperti Batu Nilam Biru,apa yang berbeza dalam batu tersebut adalah mempunyai kesan biasan cahaya berbentuk bintang enam pada permukaan batu. Bintang ini adalah satu titik fokus dalam permata. Batu ini sesuai untuk mereka yang berhasrat untuk membangunkan atau meningkatkan kebolehan psikik mereka. Pengamal perubatan spiritual dan mental sering tertarik dengan batu ini.Tamadun kuno percaya bahawa kuasa kebijaksanaan yang terkandung dalam Batu Nilam seperti ini. Mereka percaya bahawa apabila pemakainya menghadapi halangan-halangan yang mencabar, kuasa batu ini membolehkan mereka untuk mencari penyelesaian yang betul. Batu Nilam Biru 6 Star memperbaiki halangan mental dan pemikiran yang jelas. Kecantikan dan mistiknya Batu Nilam Biru 6 Star ini terus memikat pembeli dari seluruh dunia. Harga untuk Batu Nilam Biru 6 Star dari Sri Lanka ini jika jenis yang paling berkualiti dan besar boleh menjadi lebih tinggi daripada harga berlian.Secara santifik dan mistiknya ( dengan izin Allah ) berkhasiat untuk :

1.Kegembiraan, kedamaian, kecantikan, gerak hati, kemakmuran dan memenuhi impian

2.Meningkatkan kreativiti dan memberi tumpuan kesucian pemikiran

3.Dikenali sebagai batu kasih sayang baru dan komitmen serta didakwa sebagai berguna dalam menggalakkan kesabaran dan kesetiaan

4.Menghalau pemikiran jahat dan membawa keamanan serta keramahan kepada pemakainya

5.Warna biru sering dikaitkan dengan langit. Batu Nilam 6 Star ini dipercayai membawa nikmat ilahi dan menangkis iri hati ( sesuai dipakai oleh individu yang sering iri hati terhadap orang lain )

6.Mencegah mimpi buruk dan sakit tekak

7.Memperbaiki kejelasan mental dan pemikiran yang jelas

8.Penyembuh semula jadi yang ada pada Batu Nilam Biru 6 Star ini membantu menghapuskan pemikiran yang tidak diingini, membawa kegembiraan, keamanan dan kekayaan

9.Membantu menyembuhkan masalah darah gemuruh

10.Dipercayai menawarkan perlindungan yang kuat kepada pemakainya dari jampi jahat dan ilmu sihir. 11.Memberikan pemakainya keupayaan untuk membezakan kebenaran tentang penipuan dan masa depan

12.Batu ini dikenali sebagai Batu Nilam yang paling berkuasa, bintang 6 pada batu ini dikatakan mewakili kesabaran, harapan dan takdir.

13.Batu ini juga mengandungi kekuatan kesedaran rohani dan ketenangan dalaman

14.Dipercayai berkhasiat untuk penyakit sendi, sakit perut dan penyakit mental

15.Dianggap medium yang bagus untuk telepati ( mempengaruhi pemikiran orang lain ), psikokinesis ( keupayaan untuk mengawal objek menggunakan minda ), menembus  pandang masa hadapan si pemakai dan trawangan ( kebolehan melihat secara batin dan mengeluarkan sukma dari jasad )

16.Pada zaman pertengahan dulu, Batu Nilam ini telah dianggap sebagai penawar yang sangat baik untuk racun


Hanya ada sebiji sahaja buat masa sekarang dan telah diperakui keasliannya dengan Certificate ( Sijil ) yang telah dikeluarkan oleh AGL ( Asia Gemological Laboratory ) melalui Gemologist bertauliah di Malaysia. InsyaAllah Sijil ini sah dan laku di mana-mana tempat di seluruh dunia. Batu ini hanya ada sebiji sahaja buat masa sekarang. Siapa cepat dia dapat. Terima kasih.

BAYARAN HENDAKLAH DIBUAT KE AKAUN ATAS NAMA
“ AHMAD HAFIZUDDIN LUTFI BIN KADIR ”
~ PENGURUS KEWANGAN SYARIKAT~
( PILIH MANA-MANA SATU AKAUN YANG MEMUDAHKAN PROSES PEMBAYARAN ANDA )

NO
NAMA BANK
NOMBOR AKAUN
1.
MAYBANK
1630-1948-3075
2.
BSN
11105-29-00004105-4
3.
AMBANK
161-002-002698-0
4.
PUBLIC BANK
4-8714073-17
5.
TABUNG HAJI
630501048356540
6.
CIMB BANK
1305-0003830-20-8
7.
RHB BANK
1-13056-0008203-1
SELEPAS SELESAI URUSAN PEMBAYARAN, SILA HANTARKAN BUTIRAN TENTANG PEMBAYARAN SEPERTI DI ATAS MELALUI ( CEK/BANK-IN@DEPOSIT ) MELALUI 2 LANGKAH BERIKUT:
1) SMS KE NOMBOR: 017-5959321
2) SMS NAMA PENUH BIN AYAH DAN IBU, TARIKH LAHIR DAN ALAMAT RUMAH SERTA BARANG YANG DIPESAN
SELEPAS ITU KAMI AKAN MEMAKLUMKAN KEPADA ANDA PROSES SETERUSNYA SEHINGGA BARANG SELAMAT SAMPAI KE TANGAN ANDA. INSYAALLAH.