Wednesday 3 April 2013

Sabun Super Aura Munajat ( PRODUK KHAS PUSAKA ALAM 2U )



( Gambar di atas menunjukkan Testpen yang boleh mengesan kehadiran arus elektrik rendah menyalakan sedikit lampu menunjukkan adanya kehadiran voltan elektrik dalam Sabun Super Aura Munajat )
Maharnya : RM45 ( Seketul termasuk kos pos ) , RM120 ( Untuk 3 Ketul Termasuk kos pos )

Sabun Super Aura Munajat ini dirumuskan khas oleh Tabib yang berpengalaman selama 30 tahun di dalam bidang perubatan spiritual Islam dan alam ghaib yang juga merupakan salah seorang guru kepada pengasas blog sendiri. Dengan segala petua-petua dan ramuan khas secara perubatan Islam dan Warisan Leluhur Tanah Melayu diperkasakan lagi dengan pengisian Amalan Para Waliyullah, Solat hajat, Doa khusus dan mustajab dari tabib-tabib dahulu kala serta dengan Qudrat dan Iradat Allah jua hendaknya InsyaAllah dapat membantu anda untuk :


1.Membuang segala Aura negatif
2.Mengaktifkan dan menyerlahkan aura positif diri anda
3.Menghilangkan stress dan tekanan
4.Menenangkan kerunsingan fikiran
5.Membantu masalah sukar tidur malam
6.Menaikkan seri wajah
7.Perlindungan dari gangguan makhluk halus
8.Penolak gangguan sihir, santau dan ilmu hitam
9.Pembuka bintang terang kehidupan
10.Pelaris diri dan perniagaan
11.Agar lebih disayangi oleh pasangan anda ( Telah terbukti )
13.Penarik segala tenaga positif dan kejayaan kepada anda
14.Perukun rumahtangga dan kebahagiaan
15.Menyucikan aura untuk menarik keberuntungan dan tuah

InsyaAllah telah diuji terlebih dahulu oleh pihak kami ke atas 30 individu yang berbeza permasalahannya sebelum pihak kami mengeluarkan produk ini untuk dipasarkan. Alhamdulillah terbukti dapat membantu dan ada yang berjaya menyelesaikan masalah dengan baik. Doa, usaha, ikhtiar dan tawakkal semoga kita sentiasa dirahmati Allah s.w.t. dan berjaya di dunia serta di akhirat. Sabun ini agak terhad bilangannya dan sila sms atau hubungi pihak kami terlebih dahulu sebelum membuat pesanan.

Berikut adalah testimoni Foto Aura yang disahkan kebenarannya oleh Pakar Aura di Malaysia :
Gambar Foto Aura di atas diambil SEBELUM pelanggan kami memakai Sabun Super Aura Munajat pada tarikh 1 Oktober 2012 
( seperti yang tertera di dalam gambar aura tersebut )

Gambar Foto Aura di atas di ambil SELEPAS pelanggan kami menggunakan 2 kali Sabun Super Aura tersebut dan gambar ini diambil pada tarikh 3 Oktober 2012 ( seperti yang tertera di dalam gambar aura tersebut )

Untuk makluman anda semua, pengguna sabun di atas adalah seorang non-muslim dan berbangsa Cina yang merupakan salah seorang pelanggan kami. Sabun ini boleh digunakan oleh orang Islam dan juga bukan Islam. InsyaAllah akan ada manfaatnya. Gambar foto aura ini dipaparkan sebagai bukti yang mana pihak kami mengambil berat akan kualiti setiap barangan yang dipaparkan dan dihasilkan oleh pihak kami terlebih dahulu sebelum memasarkannya. Jadi nilaikanlah sendiri mengikut pertimbangan anda tentang produk ini. Ibarat kata golongan bijaksana " Barang baik tidak perlu kata-kata indah ". Diharap dengan tersiarnya foto aura ini, dapat menjawab beberapa persoalan pelanggan kami yang bertanya tentang testimoni dan buktinya baru-baru ini. Harap maklum dan terima kasih.

Salah satu testimoni SMS yang dipilih daripada puluhan SMS pelanggan yang telah kami perolehi. ( SMS ini dikirim oleh pelanggan kami dengan rela hati tanpa ada bayaran daripada pihak kami mahupun sebarang bonus ditawarkan kepada beliau untuk memberikan SMS pengakuan IKHLAS ini ) :




Nama penuh dan nombor HP pelanggan kami tidak disiarkan atas permintaan pelanggan kami.SMS testimoni di atas adalah BENAR dan SAH. Harap maklum dan terima kasih.

Sebarang maklumat lanjut sila hubungi : 017-5959321 ( Syeikh Muhammad Solihen )

BAYARAN HENDAKLAH DIBUAT KE AKAUN ATAS NAMA
“ AHMAD HAFIZUDDIN LUTFI BIN KADIR ”
~ PENGURUS KEWANGAN SYARIKAT~
( PILIH MANA-MANA SATU AKAUN YANG MEMUDAHKAN PROSES PEMBAYARAN ANDA )

NO
NAMA BANK
NOMBOR AKAUN
1.
MAYBANK
1630-1948-3075
2.
BSN
11105-29-00004105-4
3.
AMBANK
161-002-002698-0
4.
PUBLIC BANK
4-8714073-17
5.
TABUNG HAJI
630501048356540
6.
CIMB BANK
1305-0003830-20-8
7.
RHB BANK
1-13056-0008203-1
SELEPAS SELESAI URUSAN PEMBAYARAN, SILA HANTARKAN BUTIRAN TENTANG PEMBAYARAN SEPERTI DI ATAS MELALUI ( CEK/BANK-IN@DEPOSIT ) MELALUI 2 LANGKAH BERIKUT:
1) SMS KE NOMBOR: 017-5959321
2) SMS NAMA PENUH BIN AYAH DAN IBU, TARIKH LAHIR DAN ALAMAT RUMAH SERTA BARANG YANG DIPESAN
SELEPAS ITU KAMI AKAN MEMAKLUMKAN KEPADA ANDA PROSES SETERUSNYA SEHINGGA BARANG SELAMAT SAMPAI KE TANGAN ANDA. INSYAALLAH.