Saturday 4 May 2013

Batu Suci Saiz Kecil ~ Extremely Super Rare ~ ( SOLD )




Maharnya : RM199.25 ( Hanya ada sebiji sahaja !!! ) 
Ini adalah mahar pengenalan, mahar sebenar jauh lebih tinggi.
( BATU INI SUDAH DIMAHARKAN.HARAP MAKLUM )

Batu Suci ini mempunyai beberapa mineral dalam batu yang tidak sentiasa dilihat pada batu-batu lain.Terdapat banyak batu-batu yang indah dengan warna-warna yang boleh dilihat jelas iaitu Kuarza, Kristal Kuarza Kelabu dan Kecubung juga beberapa batu-batu dari jenis Jarum Hitam dan Lepidocrocite dilihat dalam batu ini dan menjadikan Batu Suci ini unik dan cantik.Batu Suci ini merupakan batu-batu kristal tenaga tinggi mempunyai getaran yang akan membantu aktiviti metafizik di pelbagai peringkat. Tenaga ini membantu kebolehan rohani dan psikik si pemakai untuk mengambil bakat mereka ke tahap seterusnya yang lebih tinggi. Sesiapa yang telah dibangunkan apa-apa kuasa psikik, akan memahami mengapa ramai orang lebih suka untuk memanggil batu permata ini Batu Suci. Tenaga dari batu ini membawa banyak pengguna ke tahap di mana mereka merasakan dorongan dalaman yang kuat untuk membuat perubahan dan juga untuk berbakti kepada orang lain.Salah satu cara terbaik untuk menggunakan batu-batu ini adalah dengan bermeditasi sambil memakai Batu suci ini.Dengan tidur dan meletakkan Batu Suci ini di bawah bantal anda, setelah anda sedar akan anda akan rasa perasaan yang mendalam tentang keamanan, keharmonian dan kepuasan.Gunakan Batu Suci ini dalam meditasi kristal harian anda, anda mungkin mendapati bahawa kebolehan komunikasi psikik anda boleh menjadi lebih menyerlah dan dirangsang.InsyaAllah ( dengan izin Allah ) berkhasiat untuk :
 

1.Membantu sesetengah orang untuk dapat melihat aura serta meningkatkan kebolehan psikik.Ini termasuk kebolehan melihat peristiwa masa depan, telepati, penulisan automatik, penyatuan minda, persepsi luar deria, pendengaran ghaib dan meningkatkan gerak hati anda.
 

2.Mempunyai kekuatan asal yang mampu memperkuatkan kekuatan spiritual si pemakai


3.Penolak energi negatif dan pengundang tuah


4.Aura batu ini boleh menarik tenaga positif alam semesta dan memantapkan kekuatan gelombang tenaga aura si pemakai


5.Pendinding semulajadi yang ampuh


6.Diisikan dengan Ilmu Rijalal Ghaib untuk membantu mencapai satu-satu hajat anda dalam waktu-waktu tertentu


InsyaAllah batu ini hanya ada sebiji sahaja buat masa sekarang. Siapa cepat dia dapat. Harap maklum dan terima kasih.

BAYARAN HENDAKLAH DIBUAT KE AKAUN ATAS NAMA
“ AHMAD HAFIZUDDIN LUTFI BIN KADIR ”
~ PENGURUS KEWANGAN SYARIKAT~

( PILIH MANA-MANA SATU AKAUN YANG MEMUDAHKAN PROSES PEMBAYARAN ANDA )
NO
NAMA BANK
NOMBOR AKAUN
1.
MAYBANK
1630-1948-3075
2.
BSN
11105-29-00004105-4
3.
AMBANK
161-002-002698-0
4.
PUBLIC BANK
4-8714073-17
5.
TABUNG HAJI
630501048356540
6.
CIMB BANK
1305-0003830-20-8
7.
RHB BANK
1-13056-0008203-1
SELEPAS SELESAI URUSAN PEMBAYARAN, SILA HANTARKAN BUTIRAN TENTANG PEMBAYARAN SEPERTI DI ATAS MELALUI ( CEK/BANK-IN@DEPOSIT ) MELALUI 2 LANGKAH BERIKUT:

1) SMS KE NOMBOR: 017-5959321
2) SMS NAMA PENUH BIN AYAH DAN IBU, TARIKH LAHIR DAN ALAMAT RUMAH SERTA BARANG YANG DIPESAN

SELEPAS ITU KAMI AKAN MEMAKLUMKAN KEPADA ANDA PROSES SETERUSNYA SEHINGGA BARANG SELAMAT SAMPAI KE TANGAN ANDA. INSYAALLAH.