Monday 24 June 2013

Tanduk Kerbau Landau Pengisian Ampuh ( SOLD OUT )

Maharnya : RM150.25 - Mahar tawaran untuk anda ( Sebentuk atau sebiji seperti di atas ) ~ ( Mahar biasa RM250.25 ) ~

ITEM INI TELAH DIMAHARKAN SEMUANYA. HARAP MAKLUM DAN TERIMA KASIH.
Al-kisahnya tentang Tanduk Kerbau Landau ini bermula ketika seorang kawan kepada sahabat pengasas blog terkena gangguan sihir yang teruk. Perniagaan hamba Allah ini telah dikenakan 'sihir tutup pintu rezeki' menggunakan abu mayat yang mati dibunuh dengan kejam dan didalangi oleh seorang pesaing niaga yang menggunakan khidmat Bomoh Siam.Pada masa itu boleh dikatakan hampir kebanyakan bomoh dan perawat Islam di Terengganu sudah ditemui... Keadaan elok sekejap namun tidak berapa lama gangguan sihir tersebut semakin teruk. Pada suatu hari, sahabat pengasas blog telah mengatur temu janji untuk kawannya ini bertemu pengasas blog sendiri. Semasa perbincangan tentang masalah gangguan sihir ini sedang dibincangkan tiba-tiba pengasas blog mendapat 'signal' yang mana kawan kepada sahabatnya ini perlu berpuasa selama 9 hari dengan niat supaya dikosongkan segala kekuatan sihir yang dihantar kepadanya dan perlu meng'hadiahkan' duit sebanyak RM99 dan dibahagikan kepada 9 Masjid yang didirikan atas sumbangan duit orang ramai. Setelah selesai semua proses tersebut,maka rawatan dilakukan oleh pengasas blog sendiri. Selesai rawatan tersebut, mahaguru 'ghaib' kepada pengasas blog yang merupakan 'Rijalulghaib' kebetulannya berniat untuk memberikan Tanduk Kerbau Landau ini kepada pengasas blog,namun melihatkan keperluan kawan kepada sahabat beliau, Tanduk Kerbau Landau ini dicadangkan oleh beliau sendiri kepada hamba Allah tersebut. Maharnya adalah RM1500 untuk sebatang tanduk pada masa itu. Namun setelah semua selesai dan perniagaan hamba Allah ini sudah pulih dan semakin baik maka pesakit tersebut berniat untuk memaharkan Tanduk Kerbau Landau ini kepada mana-mana individu yang berminat memandangkan pada malam tersebut ( semasa pengasas blog mendapat barang ini ), ianya masih dalam bentuk sebatang tanduk yang sempurna dan belum diupah canai untuk sebentuk permata cincin.Antara khasiat yang telah dirasai oleh beliau sendiri ( dengan izin Allah ) adalah:



1.Kebal Sihir ( Pemakai tidak akan terkena sihir ) 

2.Penunduk sekalian makhluk halus.

3.Penawar sihir, santau, ilmu hitam dan sebarang gangguan makhluk halus.

4.Pengundang rezeki dan kasih sayang.

5.Peredam kemarahan orang ( orang tak jadi marah kepada si pemakai )

6.Pendinding yang ampuh.

7.Penawar dan peluntur kesaktian manusia yang mengamalkan ilmu hitam atau sihir ( Ilmu hitam akan tawar jika berhadapan dengan si pemakai Tanduk Kerbau Landau ini )

8.Segala kejahatan manusia, jin,iblis dan syaitan yang dikenakan kepada si pemakai Tanduk Kerbau Landau ini akan berbalik kepada yang melakukan kejahatan itu.

9.Penunduk kepada binatang buas. 
10.Telah diisikan dengan Ilmu Doa Karomah Nabi Khidir a.s. untuk pelbagai manfaat dan kelebihan untuk kegunaan si pemakai.


Hanya dimaharkan kepada mereka yang benar-benar serius untuk memiliki 'barang istimewa' ini memandangkan barang ini merupakan salah satu 'hot item' di dalam blog kami. InsyaAllah. Sekian, terima kasih.

BAYARAN BOLEH DIBUAT DI ATAS NAMA " AHMAD HAFIZUDDIN LUTFI BIN KADIR " ~ PENGURUS KEWANGAN SYARIKAT

( PILIH MANA-MANA SATU AKAUN YANG MEMUDAHKAN PROSES PEMBAYARAN ANDA )

NO
NAMA BANK
NOMBOR AKAUN
1.
MAYBANK
1630-1948-3075
2.
BSN
11105-29-00004105-4
3.
AMBANK
161-002-002698-0
4.
PUBLIC BANK
4-8714073-17
5.
TABUNG HAJI
630501048356540
6.
CIMB BANK
1305-0003830-20-8
7.
RHB BANK
1-13056-0008203-1
SELEPAS SELESAI URUSAN PEMBAYARAN, SILA HANTARKAN BUTIRAN TENTANG PEMBAYARAN SEPERTI DI ATAS MELALUI ( CEK/BANK-IN@DEPOSIT ) MELALUI 2 LANGKAH BERIKUT:
1) SMS KE NOMBOR: 017-5959321
2) SMS NAMA PENUH BIN AYAH DAN IBU, TARIKH LAHIR DAN ALAMAT RUMAH SERTA BARANG YANG DIPESAN.

SELEPAS ITU KAMI AKAN MEMAKLUMKAN KEPADA ANDA PROSES SETERUSNYA SEHINGGA BARANG SELAMAT SAMPAI KE TANGAN ANDA. INSYAALLAH.